スポンサーリンク

ハゼ探索釣行Day1•2〜ハゼが釣れないかと探索しに来ました。フィリピンから来た息子にハゼの天麩羅を食べさせたいので。#ハゼ #福島県 #釣り

ハゼ探索釣行Day1•2〜ハゼが釣れないかと探索しに来ました。フィリピンから来た息子にハゼの天麩羅を食べさせたいので。#ハゼ #福島県 #釣り
@H&C channel MIXコンテンツchannel

I went on a goby search fishing line to see if I could catch a goby soon. My Filipino wife’s stepchild moved from the Philippines to Japan and started living with me, so I would like to have son eat goby tempura. Last year I started catching gobies around this time, but how about this year?

そろそろハゼが釣れないかとハゼ探索釣行に行きました。フィリピン妻の連れ子がフィリピンから日本へ移住し同居を始めたので、私は息子にハゼの天麩羅を食べさせたいと思っています。去年は今頃から、ハゼが釣れ始めたのだけど、今年はどうでしょうか?

音楽:フリー素材

コメント

タイトルとURLをコピーしました